Facilitair, Inkoop en Arbo

Een optimale werk- en verblijfsomgeving, goed inkoopadvies en welzijn op de werkvloer. Daar zorgt ons team Facilitair, Inkoop en Arbo voor.

Facilitair

Facilitaire zaken is verantwoordelijk voor een optimale werk- en verblijfsomgeving binnen de Bedrijfvoeringsorganisatie zelf, maar ook voor de gemeenten Tiel, Culemborg en West Betuwe. Wij leveren daarbij gevraagd en ongevraagd advies op facilitair vlak. Ook beheren wij diverse maatschappelijke accommodaties die in gebruik zijn binnen Culemborg, zoals schoolgebouwen, wijkcentra en sportaccommodaties. Tot slot is Facilitaire zaken verantwoordelijk voor de uitvoering van de facilitaire dienstverlening. Hierbij dragen wij zorg voor een veilige en schone werkomgeving, goede inrichting van de werkplekken en diverse cateringdiensten. Deze werkzaamheden voeren wij zelf uit of besteden deze uit.

Inkoop

Team inkoop voorziet de Bedrijfsvoeringsorganisatie en onze partnergemeenten van inkoopadvies. Wij faciliteren en ondersteunen vakteams bij aanbesteden, contractbeheer en contractmanagement. We helpen ook met het opstellen van alle aanbestedingsstukken en zijn betrokken bij de uitvoering. Hierbij nemen onze inkoopadviseurs het hele proces uit handen, maar geven ook praktische adviezen. Dit doen we bijvoorbeeld over adviesdiensten, facilitaire diensten en ICT-middelen en software. Ons inkoop- en aanbestedingsbeleid is onze leidraad en omvat verschillende kaders en beleidsdoelstellingen waarbij maatschappelijk verantwoord opdrachtgeven en inkopen centraal staat. Meer weten? Bekijk het inkoop- en aanbestedingsbeleid.

Het kan voorkomen dat tussen BWB en ondernemers ontevredenheid ontstaat over hoe door partijen gehandeld wordt. Dit kan leiden tot een klacht. Lees meer over hoe je een klacht kan indienen.

Arbo

Een goede en gezonde werkomgeving vinden we belangrijk. Daarom werken wij aan veiligheid, gezondheid en welzijn op de werkvloer. Dit doen we voor onze organisatie, maar ook deels voor onze partnergemeenten. We ontwikkelen duidelijk beleid om ziekteverzuim tegen te gaan en vitaliteit en veiligheid te bevorderen.
 

 

Openingstijden kantoorpand

maandag 9.00 - 16.00 uur
dinsdag 9.00 - 19.00 uur
woensdag 9.00 - 16.00 uur
donderdag 9.00 - 16.00 uur
vrijdag 9.00 - 12.00 uur

Bezoekadres

Ridderstraat 250 (ingang Oostersingel)
4101 BK Culemborg

Postadres

Postbus 73
4100 AB Culemborg

Contact

Telefoon 0345 477 700
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag van 9.00 - 16.00 uur
Vrijdag van 9.00 - 12.00 uur

E-mail info@bvowb.nl

Wij zijn bereikbaar via

© 2024 BVOWB